Liigu sisu juurde

Küll aga aitab teip vähendada lihaste koormust ja põletikku, samuti parandab pingekohtades vere- ja lümfiringet. Kokkuvõtlikult võib öelda, et põlve ümbritsevate lihaste tugevdamine omab väga olulist tähtsust kogu liigese tervisele, selle töötamisele ja vigastuste vältimisele. Järgmises osas analüüsime mõningaid põhilisi harjutusi põlvele, nagu põlve sirutus ja kõverdus ning kükid.

Sääreluu ja reieluu kondine põimumine koosneb kahest madalast kumerast pinnast, millesse sobivad poolringikujulised reieluu ümarad luuotsakud.

Haiget kolmandale sormele

Selline kontide kuju ei anna põlveliigesele stabiilsust. Seega stabiilsuse liigesele peavad andma lihas- ja sidekoed ning kõhred.

Kiire lagunemise valu

Põlveliigese funktsionaalset rolli inimese liikumisse on raske sobitada, sest liiges peab olema piisavalt liikuv, et võimaldada liigutamist ja ka piisavalt stabiilne, et absorbeerida keha enda raskuse loodud jõud ja ka lisaraskused, mida me jõutreeningutel tõstame. Kuna põlv peab mängima kahekordset rolli, pole sidekoe stabiilsus püsiv.

Glukoosamiini kondroitiini kompleksi hinnad

Näiteks kui põlv on välja sirutatud, on tema põhiline ülesanne jääda stabiilseks, ning sidekoed on paigutunud nii, et liiges on ümbritsetud pingul sidekudedest nii Kinesioloogia valu liigestes kui külgedelt. Aga kui põlv paindub, peab ta olema piisavalt liikuv, et rahuldada kõik liikumisega seotud vajadused.

Randme- ja põlveliigese tugisidemed on kasutusel nii traumade kui ka ülekoormussündroomide ravis. Tugisidemetel on erinevaid ülesandeid, nt liigese liikuvusulatuse piiramine kindlas tasapinnas, liigese immobiliseerimine, põrutust absorbeeriv efekt, teatud sidemestruktuuri fikseeriv efekt. Sestap on esmalt vaja panna õige diagnoos, otsustada, kas üldse on tugisidet vaja, ning vajaduse korral valida õige tugiside. Teipimine on spetsiaalsete sidemete paigaldus traumade ravimiseks ja profülaktikaks, et kergendada lihastele, liigestele ja sidemetele kantavat koormust.

Seega sidekoed lõdvenevad veidi, et võimaldada suuremat liikumisulatust. Oma mobiilsuse ja stabiilsuse rolli tõttu on põlve lihaste korraldus ülimalt tähtis piisava Kinesioloogia valu liigestes säilitamisel, et vältida vigastusi.

Kinesioloogia teip MSA kood: Kinesioteip ja spetsiaalne kinesioteipimise meetod leiutati juba rohkem kui 30 aastat tagasi Jaapanis Dr. Kenzo Kase poolt, eesmärgiga toetada kehaomaseid tervenemisprotsesse. Loodud elastne ja nahasõbralik teip aitab taastada, parandada ning soodustada lihaste ja liigeste liikumist. Kinesioteipimine on tõestanud oma efektiivsust ravimeetodina ning seda kasutatakse laialdaselt kogu maailmas spordimeditsiini ja füsioteraapia valdkonnas. Saadaval erinevates toonides.

Kokkuvõtlikult võib öelda, et põlve ümbritsevate lihaste tugevdamine omab väga olulist tähtsust kogu liigese tervisele, selle töötamisele ja vigastuste vältimisele. Üks väga eriline põlveliigese liikumist edendavate lihaste omadus on see, et nad on valdavalt kahe-liigese lihased.

Suurem osa kahe-liigese lihaseid, mis tekitavad põlve liikumist, teevad seda sama puusaliigeses, väike erand on säärelihasega mis mõjutab põlve ja hüppeliigest.

Seda asjaolu tuleb arvesse võtta põlveliigest sisaldava jõutreeningu läbi mõtlemiseks.

Kuidas seda teipi kasutada? Kodutohter Teip mõjub läbi naha valuretseptoritele, aitab taastada lihaste, kõõluste ja liigeste loomulikud liikumismustrid. Shutterstock Milleks on mõeldud kinesioteip? Kuidas seda kasutada ja kui kaua võib peal hoida? Vastab neuroloog-taastusarst Vaike Kabel.

Kahe-liigese lihaste korraldus tagab edasiliikumise efektiivsuse, siiski on olemas kahe-liigese lihaste tavaline passiivse puudulikkuse üritab venitada lihased üle mõlema liigese samaaegselt ja aktiivse puudulikkuse üritab toota jõudu, et liigutada mõlemaid liigeseid samal ajal probleem.

Teine iseloomulik põlve- ja puusaliigese kahe-liigese lihaste joon on, et nad on tasakaalustatud kombinatsioon pikki lihaseid nt gracilis, sartorius, semitendinous ja bipennate lihaseid nt.

Slash valu kaela

See kombinatsioon tagab nii tugevuse kui liikumise ulatuse. Seetõttu peame olema väga ettevaatlikud põlveliigesele mõjuvate jõutreeningutega, et vältida vigastusi.

Kreemid ja salvid liigestest

Järgmises osas analüüsime mõningaid põhilisi harjutusi põlvele, nagu põlve sirutus ja kõverdus ning kükid. Materjalide loata kasutamise eest esitatakse arve.

Loa saamiseks palume pöörduda: toimetus fitness.