Liigu sisu juurde

Liigne suhkru ja soola tarbimine on üks olulisemaid liigesehaiguste tekitajaid. Samuti võib lõheõli aidata stimuleerida kollageeni tootmist, mis on eriti tähtis naha elastsuse toetamiseks. Glükoosamiin on liigeste tervise seisukohalt kõige olulisem toidulisand, sest aitab taastada liigese kõhre, hoiab ära liigese enneaegse kulumise ning on abiks liigeste valu, jäikuse ja ragisemise korral, kuna parandab liigese vastupidavust ja elastsust.

Kui see on nii, siis siit lühiartiklist leiad 10 head soovitust, kuidas looduslike vahendite abil liigeste ja lihaste tervist toetada!

Eemaldage Sustavi poletik

Liigesevalu võib tuleneda põletikest, seega söö võimalikult palju toite, millel on põletikuvastane toime, näiteks rasvane kala, kreeka pähklid, linaseemned või kõrvitsaseemned, mis sisaldavad rohkelt kasulikke oomega-3 rasvhappeid.

Söö rohkelt erksavärvilisi köögi- ja puuvilju, mis sisaldavad olulisi antioksüdante, mis aitavad meid vabade radikaalide kahjustava toime eest kaitsta. Väldi rafineeritud toiduaineid, kõrge rasvasisaldusega liha ning suhkrurikkaid toiduaineid, mis soodustavad põletike teket.

Kui see on nii, siis siit lühiartiklist leiad 10 head soovitust, kuidas looduslike vahendite abil liigeste ja lihaste tervist toetada! Liigesevalu võib tuleneda põletikest, seega söö võimalikult palju toite, millel on põletikuvastane toime, näiteks rasvane kala, kreeka pähklid, linaseemned või kõrvitsaseemned, mis sisaldavad rohkelt kasulikke oomega-3 rasvhappeid.

Veepuudus võib kaasa tuua lihasvalu, seega joo piisavat vedelikke, näiteks juurviljamahla, vett või taimeteed. Suurenda oma menüüs magneesiumirikaste toiduainete hulka — rohelised lehtviljad, oad, kaerahelbed ja seemned.

Saada e-kiri

Magneesium aitab kaasa lihaste lõõgastumisele ning toetab kaltsiumi imendumist. Kollageen on kehas kõige laialdasemalt leiduv valk, mis annab nahale, kõõlustele, ligamentidele ja luudele elastsuse.

Üheks tuntumaks ja rikkalikumaks kollageeni allikaks on loomade või lindude kontidest keedetud puljong. Hiljutistes uuringutes on leitud, et suukaudselt manustatav kollageen stimuleerib olulisel määral kõhrkoe sünteesi. Ära unusta kasutada oma toidus erinevaid ürte!

Võta meiega ühendust

Ingver, rosmariin, basiilik, kurkum ja küüslauk on tuntud oma põletikuvastaste omaduste poolest. Kas oled kaalunud ka glükosamiini tarvitamist? Glükoosamiin on aminosuhkur, mida keha toodab kõhrede, kõõluste ja ligamnetide moodustamiseks ning sünoviaalvedeliku niisutamiseks.

Kahjuks kaotame palju glükoosamiini nii tugeva sportimise ja raskuste tõstmine tõttu kehale tekkiva stressi tõttu kui ka lihtsalt vananemise tulemusel. Kui soovid glükosamiini toidulisandina tarvitada, siis vali selline vorm, mis sisaldab vähem soola, näiteks glükoosamiinhüdrokloriid. Välispidiselt võib liigeseid määrida palsamiga, mis sisaldab Kinnitage valu liigesed ühendit MSMi ning glükoosamiini, et lõõgastada väsinud ja kangeid liigeseid ning lihaseid, eriti peale sportimist ning väsitavat füüsilist tööd.

Artroosi ja artriidi ravi meditsiinis

Peale pingutust nõudvad tegevust pole midagi paremat kui soe vann! Kuumus parandab vereringet ning aitab väsinud ja valutavaid jäsemeid Vahendid liigeste toetamiseks.

E-apteegi nõustamine

Vannivette võib lisada ka mineraalsoolasid, et aidata kaasa keha puhastumisele. Higher Nature toidulisandid liigestele Higher Nature on kvaliteetne toidulisandite sari Suurbritanniast. Toodete loomisel kasutatakse parimat saadaolevat toormaterjali ning lähtutakse uusimatest teadusalastest Vahendid liigeste toetamiseks.

Age artriidi liigesed