Liigu sisu juurde

Korda 5—7 korda. Asetage peopesa tasasele pinnale, näiteks lauale. Muutke see üles. Liigeste haiguste puudumisel on soovitatav suurendada koormust, suurendades korduste arvu.

Hiina käsipallid Video: Homme tuleb homme!

Soundhouses haiguse haigus

Osteoartriit kahjustab luude sujuvat liigese kõhre. Randmevalu põhjustab üksteise vastu hõõrutavate paljaste luude hõõrdumine.

Milline geel kantakse liigestesse

Reumatoidartriit on põletikuline haigus, mis algab väiksemates liigestes, näiteks käes ja randmes. Kuna reumatoidartriit on tavaliselt sümmeetriline, mõjutab see tavaliselt mõlemaid randmeid.

15 harjutust käte artriidi korral

Ranneharjutus ei paranda artriiti, kuid see võib sümptomeid leevendada, parandades samas liikumist ja liikumisulatust. Mõned harjutused võivad stimuleerida sünoviaalvedeliku voolu, mis lihtsustab liigeste liikumist.

  • Liigeste võimlemise läbiviimine, peate järgima teatud reegleid.
  • Alustuseks hoidke vasak käsi välja sirutatud sõrmedega.
  • Käeharjutused reumatoidartriidi korral - Menisk

Rannad Puhastage randmele tasasele pinnale ja laske käel servast rippuda. Tehke randmele viis ringi päripäeva Hoidke kaed artriidi viis vastupäeva.

Long valus liigese kuunarnuki

Veenduge, et alustate liikumist randmest; mitte su sõrmedega. Korda teisel küljel. Esiklaasipuhastid Puhasta käed samas asendis, mida kasutatakse randmete ringides.

Kuidas eemaldada valu lihases ja liigestes

Kujutage ette, et teie käed on klaasipuhastid ja pöörake neid küljelt küljele. Tehke 12 kordust või kuus mõlemale küljele.

Harjutused kaelalihastele

Keeramine Alustage randmetega tasasele pinnale, oma peopesad põranda poole. Pöörake oma randmeid nii, et teie peopesad oleksid ülemmäära ees, ja pöörake need tagasi nii, et nad põrandaga kokku puutuksid.

Tehke 10 kordust. Flex ja Extend Puhata üks käsi tasasele pinnale.

Jooga täielik juhend

Paigaldage randmesi nii, et sõrmed Tooriist kohre liigeste tugevdamiseks lagi poole.

Teise käega saate venitada. Hoidke venitus umbes 20 sekundit ja seejärel pikendage randme nii, et sõrmed asuksid põranda poole.

  1. Hoidke liigeste ola

Kasutage veelkord teist kätt, et venitada. Hoidke vähemalt 20 sekundit ja seejärel korrake järjestust.

Video: 7 урок "Покайтесь и креститесь" - Торбен Сондергаард. 2021, Aprill

Randme tugevdaja Pange oma käed kokku nagu "palves". Vajutage vasakut kätt paremale ja proovige oma paremat randme tagasi painutada.

Kuidas eemaldada paisumine uhisest folk meetodil

Resistige liikumist parema käega. Korrake vastupidises suunas.

Video: Homme tuleb homme! 2021, Aprill

Tennisepallide ringid Hoidke tennise palli ühe käega. Asetage pall seinale. Tehke viis korda päripäeva ja viis vastupäeva ringi igas suunas ja seejärel lülitage teisele küljele.

Võite harjutada ka palli haaramist ja seejärel lõõgastada kätt, et saada randme, küünarvarre ja käe tugevust.

Tõhus valu - ja põletikuvastane ravim

Hiina käsipallid Hiina käsipallid on väikesed metallist pallid, mis on mõeldud käsitsi osavuse Hoidke kaed artriidi. Hoidke kaks palli ühest küljest, hoides küünarvarre paralleelselt põrandaga. Kasutage oma sõrme, et liigutada pallid oma peopesa ümber.