Liigu sisu juurde

Eelkõige on sellised probleemid vastuvõtlikud suhkurtõve, veenilaiendite, osteoporoosi, reuma all kannatavatele inimestele. Rahvapärased abinõud Kui hüppeliiges paisub, mis siis, kui pole mingit võimalust pöörduda arsti poole?

Esimesest oli juba eespool juttu - tuleb puhata, anda jalale rahu, et taanduks turse ja kaitsta piirkonda vigastuse süvenemise eest. Teises faasis tuleb hakata taastama hüppeliigse liikuvust ja jõudu.

  • Lihasvalu salv
  • Kuidas eemaldada polve poletik
  • Rahvapäraste meetodite kasutamine Kodus saate jalgade piirkonnas tekkinud tursed eemaldada järgmiste vahenditega: Muumia rakendamine.
  • Patsiendijuhend annab lihtsaid soovitusi, kuidas ennetada haavandi teket ning ravida juba tekkinud haavandit.
  • Hüppeliigese turse: põhjused ja ravi - Nihestused
  • Jala turses luu: põhjused ja ravi - Kartsinoom

Esialgu toimub see ilma jalale toetumata. Liikuvusharjutustega võib valuvabalt alustada juba 72 tundi peale traumat. Turset aitavad selles faasis alandada ka spetsiaalsed hepariini sisaldavad geelid ning füüsikalise ravi protseduurid nagu magnetravi, ultraheli ja laserravi.

Nõuanded teemal: Reumatoloogia

Kohe kui võimalik lisanduvad kolmanda faasi harjutused ehk tegevused keharaskuse kandmisega jalale. Suur osa hüppeliigese vigastustest on korduvvigastused. Harjutuste tegemine on ülioluline sest vähendab korduvvigastuse riski. Puudulik taastumine võib põhjustada kroonilist valu, ebastabiilsust ja liigese kahjustuste tekkimist. Kodune treening Tõsisema vigastuse korral määrab sobivad harjutused füsioterapeut, kuid stabiliseerivaid harjutusi, mis parandavad tasakaalu ja kehatunnetust ning vähendavad vigastuse võimalust saab ennetavalt teha iseseisvalt kodus.

Külastaja küsib:

Koduseks treeninguks on head abivahendi kummilint ja tasakaalupadi. Vajadusel võib alguses toetada sobiva kõrgusega aknalauale või toolile. Alustuseks sobib hästi kokku volditud rätik. Hiljem saab hakata kasutama spetsiaalset tasakaalupatja.

Raskemaks saab Kuidas eemaldada pahkluu poletik siin teha harjutusi lisades tegevusi kätega. Ükski harjutustest ei tohiks põhjustada valu!

Haavandusega - sekundaarse infektsiooni oht. Onkoloogilised haigused vähk - harva. Patoloogia ennetamiseks on vaja vältida jäsemete pikaajalist viibimist ühes asendis. Seisva, istuva tööga - tehke pause võimlemise, füüsiliste harjutustega. Spetsiaalsetes kingades on vaja sportida.

Kuula oma keha ning piira harjutusi kui tunned valu või suurt väsimust. Valu korral tuleb minna tagasi lihtsamate harjutuste juurde. Stabiilsust aitavad tagada ka tallavõlvi tugevdavad harjutused, millest oli juttu eelmises numbris.

Samuti kasutatakse kompleksis salve ja kreeme, mis vähendavad turset, leevendavad ebamugavaid aistinguid: Hepariini salv tugevdab veresooni, kapillaare, omab valuvaigistavaid omadusi ja leevendab tõhusalt vasaku jala või parema turset. Troxevasin - taimse ekstrakti looduslik geel, tugevdab lihaskoe ja leevendab turset. Lyoton parandab vereringet, saab veenilaienditega tõhusalt hakkama ja kõrvaldab vasaku või parema jala hüppeliigese tursed. Lyotonil on anesteetilised ja antibakteriaalsed omadused.