Liigu sisu juurde

Lisaks hõlmab paar harjutust põrandale pikaliheitmist, nii et vaip või joogamatt tulevad kasuks. Õlgade, kaela, pea ning selja paigutus on olnud paljudele, eriti pikkadele inimestele probleemiks. Nüüd siis harjutuste juurde. Justkui sõidaks jalgrattaga. Kükid seina najal Seisa selga ja istmikku vastu seina surudes, tõsta käed külgedele ja vastu seina, nii et küünarnukid on 90 kraadise nurga all, sõrmed suunatud üles ja suru lisaks ka õlad vastu seina. Tee õlaring taha ning kohe lükka mõlemad käed nii taha kui saad.

Võta appi harjavars või võimlemiskepp. Hoia keppi laias haardes ja liiguta käsi külgedele.

Hoidke liigesi olad ja kaed kaed

Tee kepiga kaheksakujulisi liigutusi. Foto: M. Massaažikool Põhjuseid on palju ja need selgitab välja spetsialist.

12 lihtsalt harjutust õlavalude vähendamiseks - Eesti Naine

Samas soovitan igapäevast võimlemist, sest õlad on loodud liikuma. Regulaarne võimlemine tugevdab liigest ümbritsevaid lihaseid, venitab kõõlussidemeid, aktiveerib vereringet, aitab õlavalu ära hoida ja ka ravida.

Harjutusi tehes võite tunda valu käes, liigeste piirkonnas.

  • Ravi arthrome jalg
  • Mirra salvi liigestele

Hoolimata kergest valust, peab harjutuste tegemist jätkama, et liigeste liikuvus säiliks ja paraneks. Ülekoormatud lihaste valulikkuse puhul on abi külmageelist.

Hoidke liigesi olad ja kaed kaed

Tugevama valu leevendamiseks asetage valutavale kohale jääkott. Kinesioteipimisest on samuti abi.

Registreeru

Tehke harjutusi iga päev. Korrake kõiki harjutusi soovitatavalt kümme korda või valu tekkimisel kuni suudate. Hapu tagasi lapsed kätel vabalt rippuda ja tõsta õlgu üles ning hinga sisse, lase õlad alla ja hinga välja. Tee õlaringe eest taha ja tagant ettepoole. Kõverda käed küünarliigesest, tõsta need rinna kõrgusele ette ja lase alla tagasi.

Hoidke liigesi olad ja kaed kaed

Hoia kõverdatud käed rinna kõrgusel ning liiguta neid vasakule ja paremale, kalluta küünarnukke vaheldumisi alla ja üles. Hoia õlad all, kõverda küünarvars 90 kraadi ning Hoidke liigesi olad ja kaed kaed käsi väljapoole ja tagasi.

Hoidke liigesi olad ja kaed kaed

Aseta kepp selja taha ning tõsta käsi üles ja alla. Hoia keppi sellises haardes, nagu mugav on.

BREATHE. - Joe DiStefano - TEDxLugano

Istu toolil ja toeta kepp enda ette maha. Hoia kepi otsast ja tee kätega ringe mõlemas suunas. Võta kepp ühte kätte, toeta ots külje poole maha ning hakka kätt küünarliigesest sirutama ja painutama.

Logi sisse

Proovi samas asendis kepiga ringe teha. Korda teise käega. Toeta seljaga vastu seina, kannad veidi seinast eemal. Tõsta sirgeid käsi üle pea ja lase alla tagasi.

Kellele on kursus mõeldud?

Kõverda käed küünarliigesest ja lükka ennast seinast eemale. Rinnalihaste venituseks tõsta küünarnukk õla kõrgusele, toeta küünarvars vastu uksepiita ja lase kehal kergelt ettepoole vajuda. Lase lihastel venida mõni sekund, ära kiirusta.

  1. Võta appi harjavars või võimlemiskepp.
  2. Räägime kõigepealt, miks rüht üldse tähtis on?

Lõdvestuseks kalluta end kergelt külje poole ja lase käel vabalt pendeldada igas suunas. Kätte võib haarata kerge raskuse, näiteks 1kg hantli, mis aitab õlapiirkonna lihastel veelgi rohkem venida.

Artiklid › Treening › Kuidas prandada rühti? Vastused ja harjutused. | paksuke.ee

Kui õlavalud pärast paarinädalast võimlemist ei leevendu, tuleks pöörduda füsioterapeudi või arsti poole. Oskuslikult tehtud massaažist võib samuti palju abi olla.

  • Diabeet 2 Tuubid SOW liigesed
  • Kiire lagunemise valu

Klassikaline massaaž lõdvestab lihaseid, vähendab pingeid ja valu. Segmentmassaaž on just probleemsele piirkonnale suunatud ravimassaaž. Idamaistest massaažiliikidest soovitan shiatsu- ja Tai massaaži, kus lisaks lõõgastusele venitatakse pinges lihasgruppe ning tehakse passiivseid liigutusi liigeste piirkonnale.

Hoidke liigesi olad ja kaed kaed