Liigu sisu juurde

Asjatundjate sõnul on kvaliteetsed ainult niisked toidud - need on valmistatud kvaliteetsest rupsist, välimuselt meenutavad nad valitud hautist. Samuti kasutavad paljud suure raskusega inimesed ravimeid, mis tugevdavad sidemeid ja liigeseid: kollageen, kondroitiin, glükoosamiin. Enamik kogenematuid sportlasi proovivad juba esimestel treeningpäevadel proovida kogenud ehitajate kiire pumpamise "saladusi" ja millist sporditoitumist selleks vaja on.

Enne magamaminekut Üks või kaks portsjonit "aeglast" g Valitakse optimaalne sporditoitumise kogus ja selle tarbimise sagedus individuaalselt, võttes arvesse sportlase ülesandeid ja tema loomulikku kehaehitust. Toitumine lihasmassi suurendamisel - video Peamised soovitused lihasmassi suurendamiseks parima sporditoitumise valimiseks on toodud videos.

Selles kirjeldatakse ja põhjendatakse sporditoitumise põhikomponentide kasutamist algajatele ja neile, kes on kulturismiga tegelenud rohkem kui aasta, antakse võimalusi erinevate eelarvete ja vanuste jaoks.

Lai valik sportlikku toitumist, selle füsioloogiliselt õige tarbimine koos keha loomulike rütmide ja treeningrežiimiga võimaldab teil lihasmassi kasvatada võimalikult lühikese aja jooksul. Võib-olla on teie seas rekordiomanikke, kes on mõne kuuga suurepärased lihased kasvatanud? Võib-olla on keegi teel kokku puutunud ootamatute raskustega ja hoiatab teisi?

Kuidas valida head kassi toitu. Parimate kasside toitude koostis ja kvaliteet

Jagage kommentaarides 5lb glukoosamiin ja kondroitiin võimalusi tavalise ja spetsiaalse sporditoitumise kombineerimiseks! Paljud spordisaalide külastajad ei kasuta sportlikku toitumist, kaitstes end "keemia" eest ja mõned asendavad need täisväärtuslike söögikordadega. Mõlemad eksivad. Üks kuni kaks toidulisandit päevas ei kahjusta keha, sest need koosnevad looduslikest koostisosadest.

Kuid liigne tarbimine aitab kaasa keha tavalise toidu töötlemise võime halvenemisele. Sporditoit on sisuliselt "funktsionaalne toit". Traditsioonilisest toidust erineb see põhikomponendi ja toitainete suurenenud kontsentratsiooni poolest.

Sporditoitumine hõlmab toidulisandeid, toidukontsentraate ja toidulisandeid, mis on loodud spetsiaalselt neile, kes tegelevad aktiivselt kehalise kasvatusega. Need on loodud koos treenimisega rasva põletamiseks, keha vastupidavuse suurendamiseks, lihasmassi suurendamiseks jne. Sportlik toitumine lihaste kasvu jaoks Kehakaalu suurendamiseks peaksite valima sportliku toitumise, lähtudes oma põhiseadusest. Lahja kehaehitusega on kehakaalu suurendamiseks tõhusam võtta valgu-süsivesikute komplekse, mida ei soovitata ülekaaluga.

Lihaseid tugevdavaid toidulisandeid on mitu klassi. Nende hulgas: aminohapped BCAA, glutamiin jne 5lb glukoosamiin ja kondroitiin treeningueelsed kompleksid testosterooni võimendajad, arginiin, kreatiin jne ; vitamiinide ja mineraalide kompleksid. Valk Valk on üks peamisi toidulisandeid, mida vajatakse lihaste kasvatamiseks.

See saadakse niiskuse aurustamisel looduslikust valgust: piimatooted, sojaoad, kaunviljad. Valk sisaldab maksimaalselt aminohappeid, mis sünteesivad uut lihaskoe ja takistavad vanade lagunemist. Seda toidulisandit saab kasutada ühe täisväärtusliku söögikorra päevase asendajana või kasutada siis, kui tervislike toitude valmistamiseks pole aega ega energiat.

Kõige populaarsem - vadakuvalgu isolaat Kuidas võtta valku lihasmassi suurendamiseks? Valku tuleks lahjendada külma vedelikuga: veega või rasvata piimaga, enne trenni on parem mahl.

Valk imendub 40 minuti jooksul, erinevalt lihast, mida keha töötleb tundi.

Seetõttu tuleks valgutoitu süüa 1,5 tundi - tund enne treeningut ja lihasmassi kasvatamiseks mõeldud valke saab kõige paremini võtta otse 40 minutiga. Tänu sellele ei tunne koolituse ajal tõenäoliselt nälga. Samuti on vadakuvalgu hüdrolüsaat See on kääritatud juba tükeldatud valk, mille komponendid on peptiididena, seetõttu imenduvad nad peaaegu koheselt. Te ei tohiks sellest end vaevata, sest sellised "täiesti valmis" tooted, vähendades nende enda lõhustusensüümide tootmist, panevad keha unustama valgu töötlemise.

Kaseiinvalk on kõige aeglasem valk. Selle pluss on see, et see imendub pikka aega, seetõttu on seda soovitatav kasutada ajal, mil järgmine söögikord on veel kaugel. See on asendamatu söögikorrana enne magamaminekut. Kaseiini seedimine võtab kauem aega, mistõttu sellega massi kogumise mehaanika peab katabolismi vähendama une ajal. Kaseiinvalgu analoog on piim ja kodujuust. Enne magamaminekut kodujuustu saamine hõlbustab keha taastumist, kuna valkude imendumine on aeglane ja tõhus.

Kollageenvalk ei ole lihaste kasvu iseseisev täiendus. Tavaliselt kasutatakse seda koos isolaadi või kaseiiniga - sidemete, liigeste ja sidekudede, naha tugevdamiseks.

5lb glukoosamiin ja kondroitiin Mis salv aitab valus sormeotste liigestes

On võimatu üheselt öelda, milline valk on lihaste kasvatamiseks parem. Kõik sõltub keha individuaalsetest omadustest, ajakavast ja lõppeesmärgist.

Kehakindlus - Super Advanced vadakuvalk - šokolaad 5lbs 2 pakki

Mõned tootjad pakuvad kahe kuni kolme tüüpi valkude täielikke segusid. Valgu kogus, mida päevas tuleks võtta, on individuaalne. Ja see on tingitud soovitud kehakaalust. Lihtsamalt öeldes - kui palju soovite nii palju valku kaaluda ja peate näiteks 75 kg kaalu säilitamiseks tarbima, on vaja ,5 grammi. Kehakaalu suurendamiseks kuni 80 kg, vastavalt grammi. Kuid seal on funktsioone: Valku leidub kõigis toitudes ja seda tuleb sporditoitumise dieedile lisamisel arvestada.

Suurenenud valgu tarbimise korral on maks ja neerud ülekoormatud, seega peate valgu lagunemisproduktide eemaldamise parandamiseks jälgima nende seisundit ja vähemalt lisama dieedile kiudaineid. Ja mis kõige tähtsam, peate tegema nii, et valk läheks lihaste ehitamiseks, mitte külgede kasvatamiseks. Toitumise kohandamiseks valgurikka dieedi suunas on vaja valgu kokteile, mis aitab peamiselt eemaldada rasvkoe lihaseid kaotamata, kuid massi kiireima kasvu jaoks 5lb glukoosamiin ja kondroitiin vaja lisada süsivesikuid.

Kaalutõstja õhuke Kui lihase kasvu säilitamiseks ja väikeseks kasvuks piisab valgust, siis tõsise anaboolse tööga on vaja ka süsivesikuid, mis ei vastuta mitte Ravi olaliigese all massi suurendamise, vaid ka 5lb glukoosamiin ja kondroitiin hulga eest. Sellisel juhul on kehakaalu suurendamiseks vaja kehakaalu tõstjaid, see tähendab valgu-süsivesikute toidulisandeid eriti õhukeste inimeste jaoks.

Need mitte ainult ei aita kaasa massi kasvule, vaid täiendavad ka energiavarusid. Neid spordilisandeid soovitatakse neile, kes on seotud täiustatud programmiga. Kaalutõstja on parim täiendus lahja kaalu saavutamiseks. Samuti tasub neile tähelepanu pöörata "ektomorfidele", see tähendab väga õhukese kehaehitusega inimestele, kellel on raskusi kaalu tõusuga. Gainerites kombineeritakse valk kiirete süsivesikute ning vitamiinide ja mineraalide komplektiga, mis loob üldiselt soodsa keskkonna lihaste kasvuks.

Neile, kellel on kalduvus ülekaalulisuse suurenemiseks, on see toidulisand vastunäidustatud, kuna see võib põhjustada rasvamassi suurenemist neis. Mõni "teeb" võimendajaid ise, valmistades magusatest puuviljadest, meest, valkudest ja vedelikust kokteili, kuid valmis segude kalorsus on palju suurem.

ACANA Dog Grasslands 2 kg

Võimaliku kiireima kaalutõusu saavutamiseks võtab lihasmassi suurendav õhem seda optimaalselt hommikul, enne ja pärast treeningut. Pealegi ei saa tavapäraste toodete igapäevast dieeti vähendada. Puhkepäevadel piisab hommikustest ja õhtustest vastuvõttudest. Aminohapped Aminohapped on valgu ehitusmaterjalid. Nad optimeerivad ainevahetust organismis nii, et kõik sissetulevad ained imenduvad kvalitatiivselt, muutumata rasvaks. Ainevahetuses osaleb peamiselt 22 aminohapet, millest 9 on asendamatud, see tähendab, 5lb glukoosamiin ja kondroitiin keha ei saa neid ise uuesti luua, vaid ootab sisendit väljastpoolt.

Enamik meist vaevalt võrdleb toiduga saadud aminohapete hulka, seetõttu on välja töötatud kapslites ja vedelal kujul toidulisandid. Nende kolme aminohappe kompleksi nimetatakse BCAA-ks.

5lb glukoosamiin ja kondroitiin Harja kaed valutab ravi

Need takistavad lihaste lagunemist kataboolne protsessnii et mõnikord kasutatakse neid isegi treeningu ajal vees lahustudes. Need aminohapped stimuleerivad lihaste kasvu ja rasvade põletamist, parandades samal ajal ainevahetust. Vadakuvalgu isolaat sisaldab teatud koguses BCAA-d, kuid enamik sportlasi võtab seda lisaks. Kuid ainult aminohapete kasutamine ei anna arvukate arvustuste kohaselt selget tulemust.

Teine oluline aminohape on glutamiin.

Selle kasutamine ei luba lihaste kasvu järsku kasvu, kuid see aitab taastada ja täiendada glükogeenivarusid lihastes, suurendab kasvuhormooni sekretsiooni, suurendab immuunsust ja lisab elujõudu. Treeningueelsed kompleksid Spetsiaalsed treeningueelsed kompleksid mõjutavad sportlase toonust tänu füüsilist ja vaimset aktiivsust stimuleerivatele komponentidele, nagu kofeiin näiteks sporditoitumise vastased eelistavad enne trenni juua topeltespressottauriin, geranamiin, beeta-alaniin.

Mõnikord sisaldavad need ka BCAA-sid ja väikest annust kreatiini. Neid toidulisandeid tuleks võtta hiljemalt 6 tundi enne magamaminekut. Vastasel juhul on võimalus uneta ööbida. Lihas ja kalas leidub väikestes kogustes kreatiini ainult loomsed valgudkuid paljud eelistavad "puhast" toidulisandit, märkides selle märkimisväärset tugevust.

Mõne inimese arvates on kreatiin täienduseks algajatele, kellel on raske jõusaalis esimesi treeninguid teha. Tegelikult on see toitumine kogenud kulturistidele. See annab neile uue tõuke sõltuvuse osas. Kreatiini tuleb kaalutõusuks võtta ainult koos jõutreeningu programmiga. Ärge ületage annust ega kasutage kreatiini liiga kaua, kuna see võib põhjustada seedeprobleeme.

Meestele on soovitatav kasutada arginiini ja muid lämmastikoksiidi doonoreid. Nende efektiivsus põhineb kasvuhormoonide ja testosterooni tootmise aktiveerimisel. Testosterooni võimendaja aitab enne testosterooni sünteesi ka enne treenimist. Vitamiinide ja mineraalide kompleksid Sportlaste jaoks mõeldud vitamiinide ja mineraalide kompleksid koostatakse, võttes arvesse suurt füüsilist koormust, seetõttu on toimeainete kontsentratsioon suurem kui tavapärastes vitamiinides.

5,6 kg. Oven Baked täissööt kalaga väikest kasvu täiskasvanud koertele

Need sisaldavad tingimata retinooli A-vitamiinimis mängib antioksüdandi nagu ka E rolli ning avaldab soodsat mõju ka luude seisundile ja nägemisele. B-rühma vitamiinid vastutavad toitainete energia muundamise eest, D - fosfori ja kaltsiumi nõuetekohase imendumise eest, K - valgusünteesi eest.

Nende kasutamine on hädavajalik, kuna need tugevdavad suurepäraselt immuunsust, mis tähendab, et nad kaitsevad teid liigesevigastuste ja nikastuste eest. Enamik sportlasi võtab ka iga päev Omega Rasvhapped soodustavad taastumist, vähendavad stressihormooni taset, parandavad naha seisundit, normaliseerivad vererõhku ja avaldavad positiivset mõju rasvade ainevahetusele.

Paljud sportlased võtavad kalaõli kapsleid kolm korda päevas.

5lb glukoosamiin ja kondroitiin Uhikute rehvide rehv

Pärast treeningut aitab see toidulisand taastuda, samuti häälestub korralikule puhkusele. Samuti kasutavad paljud suure raskusega inimesed ravimeid, mis Snacking salv sidemeid ja liigeseid: kollageen, kondroitiin, glükoosamiin. Ilma kehalise kasvatuseta on selle kasutamine kasutu.

Vaatamata ideaalsele koostisele ei sisalda toidulisandid kõiki keha jaoks vajalikke toitaineid. Ja toidu lihtne seedimine võib seedeelundeid lõdvestada, mis ei pea sporditoitumise töötlemiseks pingutama. Täiuslik toit lihasmassi kasvatamiseks koosneb 6 söögikorda Mida süüa kaalutõusuks.

5lb glukoosamiin ja kondroitiin Liigeste ultraviolettravi

Ühe või kahe toidukorra võib asendada vadakuvalgu või võimendajaga. Pealegi, ilma ebaõnnestumiseta tarbimist väärt vitamiinide ja mineraalide kompleksid Joo neid kursustel, vahetades neid perioodiliselt.

Top 5 PRE Workout Supplements 2019

Kuidas luua oma toidulisandit spordi jaoks Neid tuleks oma dieeti sisse 5lb glukoosamiin ja kondroitiin järk-järgult. Lisage kõigepealt vitamiinid ja asendage üks toidukord valguga või lahjaga võimendajaga. Parem on süüa enne või pärast treeningut, sest aeg enne ja pärast treeningut on kõige olulisem asi, mida peaksite kaalutõusu ajal sööma. Just nendel hetkedel kasutab keha lihaseid üles ehitades kõiki sinna sisenevaid aineid.