Liigu sisu juurde

Harjutuse ajal peaksid kõhulihased tugevad olema ja vaagen ei tohiks laskuda põlvedest madalamale. Venitust on vaja tunda reie tagaküljele. Seisa jalad puusade laiuselt, varbad otse ette suunatud. Harjutused parandavad põlveliigeste liikuvust ning aitavad tugevdada lihaseid, mis toetavad põlveliigeseid. Põlved ei tohi pöörduda väljapoole.

Põlved valutavad?

Kas peaks trennist loobuma? Mida saaks ise oma põlvede jaoks ära teha? Meie organism lagundab ja ehitab üles iga päev meie lihaseid ja luustikku. Artroos esineb rohkem eakatel ja ülekaalulisetel inimestel ning raske töö tegijaitel.

Need on harjutused, mida teha ja mida vältida 1 Liigume. Põlve ümbritsevate lihaste tugevdamini aitab vältida vigastusi ja vähendab põlvele langevat koormust ning stressi. Teada-tuntud põhireegel on see, et põlvi kõverdades ei tohi põlved üle varvaste ulatuda. Seda näiteks küki asendis kui vale tehnika korral langeb põlvekedrale liigne koormus.

Post navigation

Sama kehtib Lihase polved aeroobsete liikumiste puhul nagu näiteks stepp-aeroobika. Parimad harjutused, mida põlvede tugevdamiseks teha võiksid kordust kahel-kolmel korral nädalas : Kükid. Seisa jalad puusade laiuselt ja varbad suunatud ette, tee aeglane poolik kükk justkui hakkaksid istuma.

  • PÕLVED – Fitness Mai
  • Põlvevalu | Põhjused, sümptomid & ravivõimalused - Voltaren
  • Randme liigeste artriit
  • Liigesed harja sormed haiget
  • Sustav ravi kodus
  • Suur valu parast ujumist
  • Home Nr.
  • Põlvevigastused ja nende ravi – Ajakiri SPORT

Hoia kõhulihased tugevana ja jälgi, et põlved ei ulatuks üle varvaste. Kasuta stepipinki või mõnda teist astet trepidastu parema jalaga üles.

Viis harjutust, mis tugevdavad põlvi ja ennetavad valu - Toit ja trenn - Tervis

Puuduta vasaku päkaga astet ja astu siis alla tagasi. Üles astudes peaks põlv olema suunatud otse üle pahkluu.

Põhjuseid võib otsida pikaaegsest istumisest, vähesest aktiivsusest, varasematest vigastustest, geneetikast jms.

Korda sama teise jalaga. Jalatõsted raskusega. Kasuta põlvede ümber pahkluudele mõeldud raskusi. Heida vasakule küljele, keha sirgelt, jalad välja sirtutatult ja vasak käsi pead toetamas.

Tõsta paremat jalga õlgade kõrguseni ja langeta, hoia pöid enda suunas ja kand väljapoole surutud.

Arstide nõuanded, tervisetestid ja -teenused.

Korda sama teise poolega. Seisa jalad puusade laiuselt, varbad otse ette suunatud. Tõsta aeglaselt kannad maast, nii et lõpetad maksimaalselt päkal. Hoia hetkeks asendit tuuleveski valu liigestes langeta siis aeglaselt jalad.

Jalatõsted istudes. Istu selg vastu seina, vasak jalg ette sirutatud ja parem jalg põlvest kõverdatud, kand maas.

Kokkuvõtteks:

Tõsta sirget vasakut jalga otse üles, hoia hetkeks ja langeta siis aeglaselt. Korda sama ka teise jalaga.

Põlved tugevaks - harjutused, mis ennetavad piinavaid põlvevalusid Põlvesidemed saavad kahjustada sporti tehes, ülekoormuse või õnnetuse tõttu, samuti siis kui on kimbutamas ülekaal Foto: depositphotos. Isegi rahulikul liikumisel on koormus põlveliigesele väga suur ja seetõttu ka traumaoht kõige suurem. Aga vahel pole traumat vajagi - selleks, et põlved annaksid end valuga tunda, piisab vaid Eesti niiskest ilmast! Kadi Kütt annab lehel Joogateraapia. Millegipärast arvame, et põlvehädad on vanusega kaasnev paratamatu nähtus.

Harjutused, mida vältida: Jägnevad harjutused ei ole põlvedele ohtlikud Lihase polved neid korrektse tehnikaga sooritada.