Liigu sisu juurde

Olge füüsiliselt aktiivsed ja tulemuseks on tervemad liigesed Treening annab teile sedavõrd palju tervisega seotud kasutegureid, et oleks rumal seda vältida. Õigete lihasgruppide venitamise ja tugevdamisega töötamine võib teie seisundit märkimisväärselt muuta. Hinga paar tavalist hingetõmmet. Tasakaalustage oma keha, hoides teist jalga põrandal ja tooli.

Paripurna Navasana täispaadi poos : Koolipäevade jooksul oleme kõik uurinud, kui olulised on neerud meie süsteemile. Neerud on vaatamata väiksusele nagu oad, meie keha elutähtsad organid.

Põlvede tugevdamise viisid

Need toimivad meie süsteemis vere puhastamiseks filtritena. Veri voolab päeva jooksul mitu korda läbi meie neerude.

[The cause of the big butt was found] If you can not collect it, it is dangerous!!

Neer funktsioneerib, et eemaldada verest kõik jääkained, säilitades olulised elemendid. Neerud säilitavad kehas ka soolade ja hapete tasakaalu. Tooriistad liigeste hoorumiseks toodavad hormoone ja ensüüme, mis kontrollivad veresuhkru taset, hoiavad vedeliku tasakaalu meie kehas ning hoiavad Hoidke oma polve terved ja tugevad.

Kuna neer täidab nii paljusid funktsioone, mille prioriteet on meie sisemise süsteemi puhastamine, peame oma neerude eest eriti hoolt kandma ja miski ei saa olla parem kui joogaasanad ja meditatsioonid. Järgnevalt on toodud mõned joogaasanad, mis aitavad säilitada teie neerude tervist.

Ardha Matsyendrasana kala poosi isand : Istu sirutatud jalgadega enda ees. Teie selg peaks olema sirge. Kui tunned, et selgroog pingutab, siis toeta selg padjale. Nüüd voldi parem jalg põlvest, jalad põrandal. Parem jalg tuleks asetada üle vasaku jala. Nüüd painuta vasak jalg nii, et vasaku jala tald oleks parema tuhara lähedal.

Asetage parem käsi enda taha ja haarake paremast põlvest vasaku käega, nagu pildil näidatud. Seda tehes hingake sisse ja sirutage ennast.

20 parimat põlve tugevdavat harjutust

Nüüd välja hingates keerake vöökoht paremale pööramiseks. Iga sissehingamise korral sirutage selgroogu ja hingake iga kord paremale väänduma. Hoidke selles asendis hingetõmmet. Ärge visake oma õlgu selle asana ühelgi etapil.

Sirge jala tõstmise harjutuste progresseerumine pärast põlveoperatsiooni

Hoidke oma õlad sirgelt, sirutades krae kondid. Korda samamoodi, et ka vasakpoolse poole keerata. Supt Vajasana lamav püsiv poos : Alustage istumisest Vajrasana hoides käsi reitel. Keha lõdvestamiseks hingake paar sekundit tavaliselt.

Peate oma põlved tervena hoidma, et teie liikuvu vananede ei halvenek. Me ignoreerime ageli põlvede tervit ja me ei märka probleeme enne, kui igapäevaed tegevued, nagu allamäg Sisu Hoiatus Peate oma põlved tervena hoidma, et teie liikuvus vananedes ei halveneks. Me ignoreerime sageli põlvede tervist ja me ei märka probleeme enne, kui igapäevased tegevused, nagu allamäge kandmine või kõndimine, muutuvad valusaks. Võtke põlvede tugevdamiseks ja maksimaalse pikaajalise liikuvuse tagamiseks järgmised meetmed.

Nüüd nihutage käed reied küljelt, hoides peopesad maas. Kummarduge küünarnukkide toel põranda poole tahapoole. Peaksite pidevalt tagasi painutama, kuni selg, õlad ja pea puudutavad maad.

Teie põlved ei tohiks põrandast üles tõusta ja ka tuharad peaksid asetuma kannadele. Sule silmad ja lõdvestu lihtsalt sügavalt sisse hingates. Kui soovite sellest poosist vabaneda, haarake mõlema käega pahkluud ja tõuseb aeglaselt üles.

Patellofemoraalse sündroomi treeningprogramm

Draakoni poos: Pange ennast käte ja põlvedega maapinnale. Teie põlved peaksid olema puusalaiuse kaugusel ja käed tuleks asetada otse õlgade alla peopesadega maapinna poole. Nüüd tooge vasak jalg käte vahelt ettepoole. Põlv peaks olema vasaku kanna suhtes risti.

Hoidke oma liigesed vormis - Møllers

Libistage parem jalg tagasi. Paremate jalgade tallad peaksid olema suunatud lakke ja varbad peaksid olema suunatud väljapoole. Nüüd, toetades end jalgadele, tõmmake käed maast eemale, et neist kinni haarata vasakust põlvest. Hoidke selles asendis paar hingetõmmet ja korrake ka parema küljega.

Hoidke ära tavalised jooksva vigastused: sääreharjad ja jooksja põlv

Ruutu kujutis: Istu risti jalgadega joogamatil. Teie vasak põlv peaks olema põrandal ja parem põlv peaks olema ülal, parem jalg vasaku põlve peal.

Väike variatsioon, mida võiksite teha, on ette kummarduda ja proovida oma otsaesisega põrandat puudutada. See joogapoos venitab reite ja tuharaid ühendavaid kudesid, mis stimuleerivad õrnalt teie neere, maksa ja Hoidke oma polve.

Urdha Dhanurasana ülespoole kummarduv poos : Ola liigesed nende ravi joogapoosi tuntakse ka kui rattapoosi.

Teie keha peab Hoidke oma polve tõeliselt paindlik; jäiga kehaga ei saa te seda poosi lõpule viia. Lamage lamedalt maas, jalad põlvedest kõverdatud.

Hoidke oma liigesed vormis Hoidke oma liigesed vormis Valulikud põlved ja raskused purkide avamisel on sümptomid, mida paljud meist arvavad olevat lihtsalt vananemisega kaasnevad nähtused, seega arvatakse, et peame nendega lihtsalt leppima. Kuid kas see tõesti peab nii olema? Vanemaks saades tunneme valu esmalt puusades ja põlvedes. See on meeldetuletus, et meie keha ei ole enam nn uusim mudel. Aastate möödudes hakkavad muutused meie liigesekõhredes ja sidemetes tekitama valu, turset ja meie liikuvus väheneb.

Teie jalad tuleks asetada põrandale puusa laiuselt. Painutage küünarnukid ja asetage peopesad õlgade kõrvale sõrmedega, mis on suunatud õlgade poole. Sissehingamisel tõstke puusad lae poole, hoides jalad maandatud. Jää selliseks veel umbes hingetõmmet. Sissehingamine ja väljahingamisel tõmmake jalad tolli sissepoole puusade suunas. Nüüd peopesadele vajutades tõstke ülakeha.

Algajatele, kui teil on raske kogu keha maast üles tõsta, tõstke lihtsalt pea nii, et kroon oleks põrandal.

  • Kuidas ravida liigeste ja jalgade valu
  • Hoidke ära tavalised jooksva vigastused: sääreharjad ja jooksja põlv Hoidke ära tavalised jooksva vigastused: sääreharjad ja jooksja põlv Video: Veeohutusfilm: "Peata oma sõbrad"Aprill Küsige kelleltki, kes oli vanem jooksja, miks nad kõnnitee kõnnistamise lõpetasid ja me panustame raha, et nende vastus põhjustab mingisuguseid vigastusi.

Kui olete oma keha üles tõstnud, sirutage käed.