Liigu sisu juurde

Ja inimene vabaneb valust. Õlaliigese pitsumisündroomi korral võib olla mõjutatud ka subakromiaalne limapaun. Ravi koosneb testimisest, koormuse reguleerimisest, erinevatest harjutustest, manuaalteraapiast, elektristimulatsioonist, nõelravist jpt. Toeta seljaga vastu seina, kannad veidi seinast eemal. Triitseps on triitsepsi lihas ja selle iga pea asend on veidi erinev teiste peade asendist.

Võta appi harjavars või võimlemiskepp. Hoia keppi laias haardes ja liiguta käsi külgedele. Tee kepiga kaheksakujulisi liigutusi. Foto: M. Massaažikool Põhjuseid on palju ja need selgitab välja spetsialist.

Samas soovitan igapäevast võimlemist, sest õlad on loodud liikuma. Regulaarne võimlemine tugevdab liigest ümbritsevaid lihaseid, venitab kõõlussidemeid, aktiveerib vereringet, aitab õlavalu ära hoida ja ka ravida.

Harjutusi tehes võite tunda valu käes, liigeste piirkonnas. Hoolimata kergest valust, peab harjutuste Parem olavalu jätkama, et liigeste liikuvus säiliks ja paraneks.

Kas sinu õlavalu põhjuseks võib olla õla pitsumissündroom?

Ülekoormatud lihaste valulikkuse puhul on abi külmageelist. Tugevama valu leevendamiseks asetage valutavale kohale jääkott. Kinesioteipimisest on samuti abi. Tehke harjutusi iga päev.

Raske haigus, millele õlavalu võib viidata

Korrake kõiki harjutusi soovitatavalt kümme korda või valu tekkimisel kuni suudate. Lase kätel vabalt rippuda ja tõsta õlgu üles ning hinga sisse, lase õlad alla ja hinga välja. Tee õlaringe eest taha ja tagant ettepoole. Kõverda käed küünarliigesest, tõsta need rinna kõrgusele ette ja lase alla tagasi. Hoia kõverdatud käed rinna kõrgusel ning liiguta neid vasakule ja paremale, kalluta küünarnukke vaheldumisi alla ja üles.

12 lihtsalt harjutust õlavalude vähendamiseks

Hoia õlad all, kõverda küünarvars 90 kraadi ning liiguta käsi väljapoole ja tagasi. Aseta kepp selja taha ning tõsta käsi üles ja alla. Hoia keppi sellises haardes, nagu mugav on.

Istu toolil ja toeta kepp enda ette maha. Hoia kepi otsast ja tee kätega ringe mõlemas suunas. Võta kepp ühte kätte, toeta ots külje poole maha ning hakka kätt küünarliigesest sirutama ja painutama. Proovi samas asendis kepiga ringe teha.

Korda teise käega. Toeta seljaga vastu seina, kannad veidi seinast eemal. Tõsta sirgeid käsi üle pea ja lase alla tagasi.

Õlavalu Õlavalu Õlavalu on levinud probleem, mis võib tabada erinevas vanuses inimesi. Tõsine õlavalu vähendab töövõimet ja häirib und ning võib takistada isegi lihtsamaid igapäevaelu toiminguid nagu nt riietumine ja pesemine. Paljud akuutsed õlaprobleemid alluvad hästi ravile. Mõned seisundid jäävad aga krooniliseks.

Kõverda käed küünarliigesest ja lükka ennast seinast eemale. Rinnalihaste venituseks tõsta küünarnukk õla kõrgusele, toeta küünarvars vastu uksepiita ja lase kehal kergelt ettepoole vajuda.

Mu parem käsi valutab, mida ma peaksin tegema? 8 harjutust. Õlavalu

Lase lihastel venida mõni sekund, ära kiirusta. Lõdvestuseks kalluta end kergelt külje poole ja lase käel vabalt pendeldada igas suunas. Kätte võib haarata kerge raskuse, näiteks 1kg hantli, mis aitab õlapiirkonna lihastel veelgi rohkem venida. Kui õlavalud pärast paarinädalast võimlemist ei leevendu, tuleks pöörduda füsioterapeudi või arsti poole.

Oskuslikult tehtud massaažist võib samuti palju abi olla.

Klassikaline massaaž lõdvestab lihaseid, Parem olavalu pingeid ja valu. Segmentmassaaž on just probleemsele piirkonnale suunatud ravimassaaž. Idamaistest massaažiliikidest soovitan shiatsu- ja Tai massaaži, kus lisaks lõõgastusele venitatakse pinges lihasgruppe ning tehakse passiivseid liigutusi liigeste piirkonnale.