Liigu sisu juurde

Miks mu jalgade tallad pärast jooksmist valutavad ja mida ma peaksin selle vastu tegema? Proovi väiksemaid raskusi ja liiguta end aeglasemalt. Seetõttu on seda probleemi raske diagnoosida puhkeasendis ilma koormuseta. Vähenda paariks nädalaks treeningukoormust.

Warning about false spirits creeping into the church.

Viis ohumärki, et trenn teeb sulle liiga Justkui oleks elementaarne, et kui trenni tehes pole valu, pole ka tulemusi. See on ohtlik mõtteviis, mis võib põhjustada pöördumatuid vigastusi ja teha edasise treeningu võimatuks.

Jalga liigese valus parast jooksmist

Tõsi küll, et pärast uue treeningu proovimist, treeningkava muutmist või koormuse suurendamist võib trennile järgneval kahel päeval tunda kerget lihasvalu, mis pole kuidagi ohtlik. Magusvalus tunne annab märku, et midagi on muutumas ja keha saab tugevamaks, kirjutab Prevention. On aga teistsuguseid valusid, mis annavad märku, et midagi on valesti. Siin pole muud, kui tuleb tähelepanelikult oma keha kuulata, et edaspidi ohumärke ära tunda.

  • Pirita promenaad vajub ja laguneb täies ulatuses.
  • Hommikuse Soverees
  • Põlvevalu | Põhjused, sümptomid & ravivõimalused - Voltaren

Su lihased vappuvad. Üldine ja kasvav valulikkus lihastes on normaalne, sest annab märku, et trenn pakub pinget.

Jalga liigese valus parast jooksmist

Midagi on Jalga liigese valus parast jooksmist aga siis, kui valu saabub ootamatult ja on intensiivne. Punetus, tursumine või püsiv valu võivad Liigeste ortopeediline ravi, et tegu on mõne ületreenimisest tingitud terviseprobleemiga. Edaspidi tasub sul end enne jooksu kauem soojendada ja teha dünaamilisi venitusharjutusi.

Viis ohumärki, et trenn teeb sulle liiga

Kui aga valu kestab ja on iga jooksuga uuesti tunda, tuleb pöörduda arsti poole. Trennist on möödunud kolm päeva, aga sul on ikka veel valus.

Vanemad inimesed on traumadele vastuvõtlikumad ning ülekoormusvigastused kipuvad neil kergemini tekkima.

Tegid nii kõvasti trenni, et lihasvalu ei anna siiani järele. Mõningane kangus keres on ootuspärane: kui koormus oli väga suur, läheb lihastel taastumisega kauem aega. Kui valu ei ole lahtunud 48 tunniga, oled end ära kurnanud ja üle pingutanud.

Jalga liigese valus parast jooksmist

Ära tee uuesti trenni enne, kui tunned, et keha on selleks valmis. Harjutuse ajal lööb õlga, põlve või puusa valu.

Jalga liigese valus parast jooksmist

Kui tunned valu konkreetse liigutuse ajal, võib see olla märk vigastusest, hoiatab McCarthy. Eriti kui valu on terav, tuleks pöörduda viivitamatult arsti juurde.

Viis ohumärki, et trenn teeb sulle liiga Justkui oleks elementaarne, et kui trenni tehes pole valu, pole ka tulemusi. See on ohtlik mõtteviis, mis võib põhjustada pöördumatuid vigastusi ja teha edasise treeningu võimatuks. Tõsi küll, et pärast uue treeningu proovimist, treeningkava muutmist või koormuse suurendamist võib trennile järgneval kahel päeval tunda kerget lihasvalu, mis pole kuidagi ohtlik. Magusvalus tunne annab märku, et midagi on muutumas ja keha saab tugevamaks, kirjutab Prevention.

Kui aga valu on vähemärgatav, peaksid end treeninguks paremini ette valmistama - venita ja soojenda end korralikult ning joo piisavalt vett. Võimalik, et peaksid ka koormust vähemaks võtma.

Jalga liigese valus parast jooksmist

Proovi väiksemaid raskusi ja liiguta end aeglasemalt.